Blog - Yina Marketing
influencer marketing

Influencer marketing en het kiezen van de juiste social media kanalen

Influencer marketing wordt meer en meer een onmisbaar onderdeel binnen de online marketing strategie van organisaties. Influencers hebben zich de afgelopen jaren weten te verankeren tussen de ‘klassieke’ online...

seo keyword tool

SEO keyword tools voor een zoekwoordonderzoek

Voordat je begint met optimaliseren voor zoekmachines als Google is het handig om te weten hoe je doelgroep zoekt en wat de zoekvolumes zijn. Nadat je een eerste brainstorm hebt gedaan is het handig om je zoekw...

LinkedIn stories

LinkedIn stories: het succes van ephemeral content zet zich voort

Sinds woensdag 13 mei kunnen LinkedIn accounts in Nederland gebruik maken van de stories functie op LinkedIn. LinkedIn geeft wel aan dat het nog in de testfase zit. Het begon eigenlijk allemaal met Snapchat. He...

content marketing mix

Scoren met het 3H content marketing model

Het eerste wat je tegenkomt wanneer je bezig gaat met content marketing is vaak ‘content is king’. En dat is het ook! Content is king omdat je hiermee top-of-mind blijft bij je doelgroep. Content is king is omd...

instagram engagement

Zes handige tips voor meer engagement met Instagram stories

In mijn vorige artikel over Instagram marketing via stories heb ik het belang van de stories functie uitgelegd en zijn we uitgebreid gaan stilstaan bij hoe je dit zakelijk kan inzetten. In dit artikel ga ik ver...

Blog 1

Hoe creëer je flow & stickiness met Instagram stories?

Ooit begonnen als online fotoalbum is Instagram inmiddels uitgegroeid tot belangrijke speler in het social medialandschap. In een jaar waarin de social media wereld is wakker geschud door TikTok is Instagram no...